Posouzení kvality provozování a správy zdravotnického zařízení
V některých zdravotnických zařízeních si lékařský management neuvědomuje, že při posuzování a hodnocení jejich zařízení a jimi poskytované péče není ze strany pacientů hodnocen pouze proces léčby a její výsledky. Mnoho studií ukazuje, že na subjektivní pocit pacientů z poskytované péče má vliv mnoho dalších faktorů, které přímo nesouvisí s medicínou. Jedná se např. o prostředí interiéru i exteriéru, přívětivost personálu a komunikace s pacientem, čistota, strava a další.
V některých zdravotnických zařízeních si lékařský management neuvědomuje, že při posuzování a hodnocení jejich zařízení a jimi poskytované péče není ze strany pacientů hodnocen pouze proces léčby a její výsledky. Mnoho studií ukazuje, že na subjektivní pocit pacientů z poskytované péče má vliv mnoho dalších faktorů, které přímo nesouvisí s medicínou. Jedná se např. o prostředí interiéru i exteriéru, přívětivost personálu a komunikace s pacientem, čistota, strava a další.
Já jsem schopen po dohodě s vedením zařízení jednoduchou a ne drahou formou poskytnout externí a nezávislý pohled na tyto aspekty.
Současně nabízím i posouzení úrovně procesů technické správy zdravotnických pracovišť, budov i vybavení. Zde se metodicky posuzuje zejména procesní správnost provádění všech předepsaných úkonů dle české legislativy. I tyto činnosti mají velký vliv na kvalitu poskytované péče hlavně z hlediska bezpečnosti a hygieny.
Závěry a doporučení z obou těchto doporučení mohou managementu přispět ke zlepšení stavu zařízení a jeho vnímání ze strany veřejnosti.